Cauta produsul dorit

Poti cauta un produs direct in campul special de cautare sau navigand in categoriile de produse direct din meniul PRODUSE.

Adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi prin selectarea butonului “Adauga in cos.”

Poti adauga in cos mai multe produse, din categorii diferite. Finalizarea comenzii se va realiza numai dupa selectarea unei modalitati de plata si livrare.

Produsele adaugate in cosul de cumparaturi nu atrag si inregistrarea comenzii sau rezervarea bunurilor adaugate in cos.

Verificare comanda

Dupa adaugarea fiecarui produs, poti vizualiza cosul de cumparaturi, unde poti sa revezi lista produselor selectate, sa actualizezi cantitatea sau sa renunti la unul sau la toate produsele

selectate.

Detalii de facturare si livrare comanda

Dupa adaugarea produselor dorite in cos, trebuie sa selectezi detaliile de facturare, metoda de plata dorita si modalitatea de livrare.

Produsele resigilate nu beneficiaza de eventualele promotii care insotesc produsele noi.

Nu uita sa citesti termenii si conditiile si sa bifezi casuta “Prin trimiterea comenzii accept termenii si conditiile Masif” inainte de a trimite comanda.

Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Trimit comanda”. La scurt timp dupa apasarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirma inregistrarea comenzii.

Pentru parcurgerea cu succes a procesului de comanda clientul isi asuma ca toate datele de contact furnizate de acesta sunt complete si corecte. Daca este cazul, pentru finalizarea cu succes a comenzii cumparatorul poate fi contactat de catre vanzator prin mijloacele disponibile agreate de acesta odata cu furnizarea datelor de contact.

La orice comanda online clientii pot fi contactati de Serviciul Suport Clienti Masif pentru confirmarea telefonica a comenzii.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda plasata de cumparator, in unul din urmatoarele cazuri:

  • daca plata nu a fost acceptata de procesatorul de plati agreat de Masif - datele furnizate de client sunt eronate/incomplete;
  • cardul/tranzactia nu este acceptata de catre banca emitenta; 
  • plata solicitata prin OP (virament bancar/internet banking), nu a fost efectuata in 3 zile lucratoare;
  • livrarea prin curier/mijloacele de transport Masif nu a fost posibila (ex. clientul nu poate fi gasit de curier telefonic si/sau fizic, la adresa indicata pentru livrarea bunurilor cumparate, etc.);
  • daca pretul produsului este derizoriu (asa cum este definit in Art. 1665 al Codului Civil)

In cazul anularii comenzii, niciuna dintre partile implicate nu va pretinde/solicita daune.

In magazinul online Masif, produsele sunt afisate cu mai multe perioade de disponibilitate. Perioada privind disponibilitatea produsului este una estimativa, aceasta putand suferi modificari independente de Vanzator. Intarzirea livrarii unei comenzi nu atrage pentru Vanzator plata de daune interese.

In vederea optimizarii serviciului de comenzi online, Masif isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul clientilor la anumite facilitati ale magazinul online, cum ar fi imposibilitatea finalizarii unei comenzi online daca clientul nu si-a creat cont de utilizator.

De asemenea, unele facilitati, puse la dispozitia clientilor in magazinul online, cum ar fi modalitatile de livrare si plata, pot fi conditionate/restrictionate in functie de conditii ce tin de stoc si metode specifice de livrare.

Din motive intemeiate, ce tin de prejudicii aduse companiei, Masif poate restrictiona accesul unor clienti la anumite facilitati puse la dispozitie in magazinul online, cum ar fi modalitatile de plata si livrare. Pentru mai multe detalii specifice, ce tin de motivele care au dus la luarea acestor masuri, clientii in cauza se pot adresa Serviciului Suport Clienti.

In cazul comenzilor achitate electronic Vanzatorul nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suportat de Cumparator, cum ar fi de exemplu comisioanele de operatiune, comisioane de conversie valutara (in cazul in care plata nu se face in lei) aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul. Intreaga responsabilitate este a clientului iar eventualele litigii vor fi solutionate intre acesta si banca emitenta a cardului.